Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Rehbergerová, Alice ; Cejpková, Veronika (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zaměstnanců a fluktuace ve výrobní sféře. Teoretická práce obsahuje literární rešerži daných témat, která jsou nezbytná pro vypracování praktické části diplomové práce. Ta se zabývá analýzou spokojenosti zaměstnanců z pohledu jejich ohodnocení a nabízených benefitů. Výzkum probíhá technikou dotazníkového šetření na jehož základě je analyzována stávající situace a jsou navrženy možné opatření a návrhy pro zvýšení spokojenosti a snížení fluktuace zaměstnanců společnosti.
Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Dostálová, Iveta ; Uhrová, Kamila (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců v konkrétní společnosti. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska dané problematiky. Analytická část je zaměřena na analýzu a popis současné situace v podniku. Součástí je také dotazníkové šetření. V návrhové části jsou představena konkrétní řešení vycházející ze získaných dat. Tyto změny povedou ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Hodnocení spokojenosti a ekonomické dopady fluktuace pracovníků ve vybrané organizaci
Vejvodová, Nikola ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením spokojenosti zaměstnanců v neziskové organizaci Diakonie ČCE – středisko vMyslibořicích. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky řízení lidských zdrojů, motivace a způsobech odměňování. Vanalytické části následně dochází kpopisuanalyzované společnosti a poté již k samotné analýze, pro kterou je zvolena metoda dotazníkové šetření a polostrukturovaného rozhovoru. Na základě tohoto výzkumu jsou vnávrhové části uvedena možná opatření pro zvýšení pracovní spokojenosti včetně ekonomického vyhodnocení návrhů.
Evaluace spokojenosti klientů kontaktních center ve Zlínském kraji, v kontextu pandemie COVID-19
Hanáková, Karla ; Šťastná, Lenka (vedoucí práce) ; Jandáč, Tomáš (oponent)
ÚVOD: Celosvětová pandemie COVID-19 a prosazování omezujících opatření v oblasti veřejného zdraví, nezbytných k omezení šíření viru, ovlivnila veškeré aspekty moderního života a dotkla se mj. také oblasti užívání drog. Dotkla se také trhu s drogami včetně sociálních a zdravotních reakcí na drogový fenomén. V reakci na zaváděná opatření vzrůstal tlak také na adiktologické služby, jejich provoz, zaměstnance a v neposlední řadě klienty. ZAMĚŘENÍ PRÁCE: Cílem práce bylo, zjistit míru spokojenosti/ nespokojenosti klientů kontaktních center ve Zlínském kraji, s nabízenými intervencemi a službami v tomto období a ověřit si tím schopnost kontaktních center zareagovat a flexibilně se přizpůsobit situaci, v kontextu pandemie COVID-19 a zaváděných protiepidemických opatření směrem ke snížení dopadu pandemie na klienty a zaměstnance kontaktních center. METODY: Respondenti byli vybráni metodou záměrného výběru přes instituce. Prostředek pro získání zpětné vazby představovala evaluace spokojenosti. Nástrojem pro sběr dat byl dotazník. Soubor tvořilo celkem 40 respondentů. Získaná data byla vyhodnocena programem STATA® 15.0, Statistic Data Analysis, MP. Prezentace a interpretace výsledků je provedena jednoduchou deskriptivní statistikou. Pro ilustraci jsou použity grafy, tabulky. VÝSLEDKY: Kontaktní centra...
Hodnocení spokojenosti a ekonomické dopady fluktuace pracovníků ve vybrané organizaci
Vejvodová, Nikola ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením spokojenosti zaměstnanců v neziskové organizaci Diakonie ČCE – středisko vMyslibořicích. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky řízení lidských zdrojů, motivace a způsobech odměňování. Vanalytické části následně dochází kpopisuanalyzované společnosti a poté již k samotné analýze, pro kterou je zvolena metoda dotazníkové šetření a polostrukturovaného rozhovoru. Na základě tohoto výzkumu jsou vnávrhové části uvedena možná opatření pro zvýšení pracovní spokojenosti včetně ekonomického vyhodnocení návrhů.
Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Dostálová, Iveta ; Uhrová, Kamila (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců v konkrétní společnosti. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska dané problematiky. Analytická část je zaměřena na analýzu a popis současné situace v podniku. Součástí je také dotazníkové šetření. V návrhové části jsou představena konkrétní řešení vycházející ze získaných dat. Tyto změny povedou ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Evaluace spokojenosti klientů s terénním programem No Biohazard
Nováková, Kristýna ; Šťastná, Lenka (vedoucí práce) ; Janíková, Barbara (oponent)
Východiska: V této práci jsem se věnovala přiměřenosti služeb klientům a jejich potřebám v rámci programu No Biohazard (NO). Účel evaluace je důležitý především pro ředitele a vedoucí programů, protože právě po ředitelích a vedoucích se často požaduje, aby obhájili potřebnost svých programů. Má se za to, že spokojenost klientů je pojmem, jemuž dobře rozumí klienti, veřejnost, státní orgány a další instituce, které zajišťují přísun financí do těchto organizací (WHO, UNDCP & EMCDDA, 2000). Cíle: Hlavním cílem bylo zjistit spokojenost klientů s nabízenými intervencemi, které program No Biohazard klientům nabízí, popř. možnosti, jak by se daly jednotlivé konkrétní aspekty intervencí vylepšit. Prostřednictvím výzkumných otázek se zjišťovaly zdroje nespokojenosti u nabízených intervencí. Mezi dílčí cíle patří zjištění míry spokojenosti klientů s místní a časovou dostupností programu No Biohazard, vytvoření návrhu na zvýšení úrovně služby No Biohazard a v poslední řadě navržení inventáře harm reduction materiálu, který by se mohl klientům terénního programu nabízet. Výzkumný soubor: Výzkumným souborem jsou uživatelé návykových látek, kteří by měli odpovídat definici problémového uživatele drog podle EMCDDA. Respondenty jsem do výzkumu vybírala přes instituce - jednalo se o institucionální výběr s...
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Rehbergerová, Alice ; Cejpková, Veronika (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zaměstnanců a fluktuace ve výrobní sféře. Teoretická práce obsahuje literární rešerži daných témat, která jsou nezbytná pro vypracování praktické části diplomové práce. Ta se zabývá analýzou spokojenosti zaměstnanců z pohledu jejich ohodnocení a nabízených benefitů. Výzkum probíhá technikou dotazníkového šetření na jehož základě je analyzována stávající situace a jsou navrženy možné opatření a návrhy pro zvýšení spokojenosti a snížení fluktuace zaměstnanců společnosti.
Kognitivní remediace a trénink emočních dovedností (CREST) u pacientů s poruchami příjmu potravy a možnosti jejího terapeutického uplatnění v léčbě závislosti
Zlesáková, Marie ; Vacek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pavlovská, Amalie (oponent)
Kognitivní remediace a trénink emočních dovedností (CREST) je metoda úspěšně uplatňovaná v léčbě pacientů s poruchami příjmu potravy, která pomáhá zlepšit kognitivní a emoční deficity. Jelikož pacienti s poruchami příjmu potravy a závislostí na návykových látkách vykazují podobná neuropsychologická poškození a existuje u nich vysoká komorbidita obou poruch, můžeme o využití metody CREST uvažovat také v léčbě závislosti. V teoretické části jsou zohledněny poznatky různých autorů k problematice poruch příjmu potravy, jejich komorbidním psychiatrickým onemocněním a mechanismům společným poruchám příjmu potravy a závislosti na návykových látkách. Popisuji také neuropsychologické deficity vznikající v důsledku obou onemocnění, možnosti jejich rehabilitace a představuji program CREST. Cílem evaluačního výzkumu bylo vyhodnotit kvalitu implementace programu. Zaměřila jsem se na srovnání procesu, spokojenosti a prospěšnosti intervence u 4 pacientek s poruchami příjmu potravy a 8 pacientek se závislostní komorbiditou. Data jsem získala analýzou lékařské dokumentace, diagnostickým screeningem poruch spojených s užíváním návykových látek a zúčastněným pozorováním na 10 lekcích CRESTu. Důležitým zdrojem dat byly dotazníky zjišťující spokojenost a subjektivní prospěšnost, dále pak ohnisková skupina po skončení...
Evaluace spokojenosti pacientů v léčebně návykových nemocí v Nechanicích pro účely transformace v rámci reformy psychiatrie
Dobiáš, Jakub ; Vacek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Petruželka, Benjamin (oponent)
Východiska Léčebna návykových nemocí v Nechanicích v rámci reformy psychiatrie vstupuje do procesu transformace. Oproti jiným psychiatricky zaměřeným nemocnicím nebude v tomto zařízení reforma vést k redukci lůžek, ale v souladu s projektem Deinstitucionalizace léčebna cílí transformaci na zkvalitnění léčby směrem k pacientům. Formulace cílů, metodologie, výzkumný soubor V souvislosti s cíli transformace byla provedena evaluace spokojenosti pacientů. Cílem výzkumu byl zisk informací související s nazíráním pacientů na léčebnu a na poskytovanou léčebnou péči. Data budou k dispozici transformačnímu týmu jako možné vodítko pro optimalizaci průběhu transformace. Výzkum byl proveden kvalitativní formou, sběr dat byl uskutečněn metodou semistrukturovaného interview. Výzkumný soubor se skládal z šesti pacientů léčebny s různou délkou pobytu a typem léčby. Tři respondenti byli muži a tři ženy. Hlavní výsledky Pacienti oceňují prostory léčebny pro jejich vlastnosti - prostornost a světelnost. Rozsah vybavení včetně pokojů považují za dostačující, kritizují však špatný technický stav oken, vybavení pro volnočasové aktivity a zastaralost inventáře ve společných prostorách léčebny. Personál je až na výjimky vnímán velmi pozitivně pro jeho altruismus a profesionalitu. Režim a řád je vnímán jako potřebný,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.